Nätverkskonferens 2020 – Tillit i en välfärd utifrån behov

Välkommen till 14:e nationella nätverkskonferensen 2020, 12–13 februari, på Folkets hus i Umeå.

Två flickor i olika åldrar som ligger ner, tittar in i kameran och ler. Foto.

Du är välkommen till två spännande dagar med temat: Tillit i en välfärd utifrån behov.

Vi utbyter kunskap och för dialog kring temat och belyser samverkan mellan välfärdens aktörer och vikten av tillit för att få önskade resultat. Konferensen är en mötesplats för att diskutera viktiga hälso- och sjukvårdsfrågor tillsammans med kollegor från hela landet.

Konferensavgift: 3 895 kronor (exklusive moms).

Konferensen vänder sig främst till dig som har ledande position som förtroendevald eller tjänsteperson i välfärdssektorn eller motsvarande, men även till dig som har intresse av att utveckla välfärden i regioner och kommuner.

Region Västerbotten är värd för konferensen.

Om nätverken

Nätverket Hälsa och Demokrati och Nätverket Uppdrag Hälsa arbetar med styrning-, lednings- och uppföljningsfrågor ur ett befolknings- och behovsperspektiv. För mer information om nätverken besök www.natverken.se