Laboratorienytt - nyhetsbrev

Laboratorienytt är ett nyhetsbrev som ges ut av laboratoriemedicin 5-10 gånger per år.

Nedan finner du det senaste numret.

Du som vill prenumerera på Laboratorienytt meddelar detta via e-post till vår verksamhetsbrevlåda; laboratoriemedicin@regionvasterbotten.se

Den nya dataskyddsförordningen (GDPR) innebär bland annat ett större skydd för dina personuppgifter och rätten att radera eller begränsa andras tillgång till din data. Mer information om hur VLL hanterar dina personuppgifter hittar du under länken nedan.

Laboratoriemedicin Västerbotten behandlar din e-postadress (personuppgift) endast i syfte att skicka ut nyhetsbrev. Du kan när som helst avsluta din prenumeration på vårt nyhetsbrev genom att kontakta oss via vår verksamhetsbrevlåda; laboratoriemedicin@regionvasterbotten.se.

Vi hoppas att du även fortsättningsvis vill bli uppdaterad om nyheter hos oss på Laboratoriemedicin.

Arkiv Laboratorienytt