Dialogmöte med förskrivare, digitalt 10 april

Onsdag 10 april 2024 klockan 15.15–16.00.

Målgrupp
Förskrivare i Västerbotten.

Syfte och innehåll
Dialogmötet är ett tillfälle för länets förskrivare att diskutera aktuella ämnen och frågor med oss på Hjälpmedel Västerbotten. Med på mötet är sektionsledare från våra avdelningar Förskrivarstöd, Logistik och inköp samt Service.

Allmän information från oss på Hjälpmedel Västerbotten har vi samlat i en informationsfilm som ska ses av samtliga deltagare innan dialogmötet. Länk till filmen får du i anmälningsbekräftelsen. Vilka ämnen och frågor som diskuteras på dialogmötet bestämmer du som deltagare.

Plats
Digitalt.

Kostnad
Kostnadsfritt.

Anmälan
Anmäl dig via webbformuläret Kursanmälan, senast två veckor innan utbildningstillfället.
En bekräftelse med en länk till filmen och till det digitala mötet skickas till dig efter sista anmälningsdagen.

Dialogmötet hålls under förutsättning att antalet anmälda är minst åtta. Om utbildningstillfället ställs in erbjuds deltagande vid ett annat tillfälle.

Egen träff
Om behov av en egen förskrivarträff för er verksamhet finns, kontakta Hjälpmedel Västerbottens kundtjänst via mejl: hmv.kundtjanst@regionvasterbotten.se

Kontaktuppgifter
Se nedan.