- Filstorlek
- 437 kB
Måndag den 2 mars öppnar primärvårdsakuten vid Norrlands universitetssjukhus, en verksamhet som ska ... in-patienter" på kvällstid, kanske att man väntat med sitt vårdbesök till efter jobbet och så är det smidigt att ställa sig utanför ...